Volkswagen gebruikt iPhone voor augmented reality-proefritten
Volkswagen heeft een innovatieve reclamebanner gemaakt, waarbij je een gedrukte advertentie en een iPhone-app gebruikt om innovaties te zien.
Volkswagen heeft een innovatieve reclamebanner gemaakt, waarbij je een gedrukte advertentie en een iPhone-app gebruikt om innovaties te zien.
AppLeads zijn een nieuw soort advertenties van Pontiflex, die je te zien krijgt bij het opstarten van een app. Je kunt je contactgegevens achterlaten en je aanmelden voor deals.
Een iPhone-gebruiker levert meer reclamegeld op dan een Android-gebruiker. Dat blijkt uit cijfers van Mobclix. Adverteerders willen liever op de iPhone aanwezig zijn en de gebruikers zijn meer betrokken.
The Daily heeft in een reclamefilmpje tijdens de Super Bowl zichzelf voorgesteld aan het Amerikaanse volk. Maar de eerste reacties zijn niet allemaal positief.
Apple heeft een nieuwe commercial uitgezonden op de Amerikaanse televisie, waarmee AT&T en Verizon voor het eerst samen in een spotje te zien zijn.
Thuisbezorgd.nl zendt als eerste een reclamespotje voor een iPhone-app uit op de Nederlandse televisie. De eten-bestelsite laat zien hoe je je maaltijd kunt redden via je iPhone.
In dit artikel worden een aantal tweaks besproken die recent zijn uitgebracht voor de iPhone. Meer specifiek gaat het om de tweaks AdBlocker, AskToCall, BackBoard, Go Native, iRetiner GUI en Icon Renamer.
In de VS speelt een rechtszaak tegen Apple over het delen van profielen en locatie-informatie tussen ontwikkelaars en adverteerders. Ook Apple is aangeklaagd.
Apple heeft een commercial gemaakt, waarin ze opnieuw FaceTime centraal stellen. Het filmpje toont een kerstman die met een kind praat.
Apple heeft iAd Producer uitgebracht, een Mac-applicatie waarmee je interactieve iAd-reclamebanners kunt maken.
T-Mobile en KPN strijden via paginagrote krantenadvertenties en posters om de gunst van de iPhone-klant.
Het social magazine Flipboard gaat samenwerken met meer uitgevers en introduceert daarnaast Flipboard Places, een nieuwe manier om content van uitgevers op een iPad-vriendelijke manier weer te geven.