Foldertitels op de iPhone verduidelijken met Unicode-symbolen
Met Unicode-karakters kun je op een redelijk eenvoudige manier de titels van folders op de iPhone aanpassen. Hierdoor verduidelijk je welke iconen in die folder verzameld zijn.
Met Unicode-karakters kun je op een redelijk eenvoudige manier de titels van folders op de iPhone aanpassen. Hierdoor verduidelijk je welke iconen in die folder verzameld zijn.
iAds komen binnenkort ook in Europa beschikbaar. In een filmpje zijn nu een aantal voorbeelden te zien, van succesvolle campagnes.
Apple heeft bekendgemaakt dat het iAd-advertentienetwerk in december in Europa wordt uitgerold.
Apple zou plannen hebben om deze week iAds in Europa aan te kondigen. L'Oreal, Nestle en Renault hebben interesse.
Apple zou plannen hebben om deze week iAds in Europa aan te kondigen. L'Oreal, Nestle en Renault hebben interesse.
Met TwistedWave Audio Editor kun je geluid opnemen en vervolgens bewerken op je iPad. Exporteren kan o.a. via mail en FTP.
Bijenkorf Magazine is nu ook als digitaal magazine op de iPhone en iPad te lezen.
De iPad-applicatie van de Financial Times heeft al 1,59 miljoen dollar opgebracht, sinds de app in mei in de App Store verscheen. En het aantal digitale abonnees stijgt ook.
Flurry, dat mobiele applicaties analyseert, denkt dat iPhone-apps in de toekomst een groter 'publiek' dan televisieprogramma's hebben. Er zijn op dit moment 19 miljoen mensen die apps op hun iOS-apparaat gebruiken. Gemiddeld spenderen zij daar zo'n 22 minuten aan. Hierdoor kan een adverteerder op de iPhone zijn publiek vijftien keer vaker bereiken via de televisie.
Apple heeft de inmiddels welbekende leus 'there's an app for that' vastgelegd als handelsmerk. Geen enkel bedrijf dat software verkoopt voor computers en andere electronische apparaten mag de slogan zonder goedkeuren gebruiken.
Apple's nieuwste reclamespot gaat over het Retina Display van de iPhone 4. In het filmpje wordt verteld dat elke sproet, elke rimpel en elke tweet er beter uitziet op het hoge resolutiescherm.
AXA heeft in Belgiƫ een reclamecampagne, waarbij ze met augmented reality op de iPhone een extra dimensie geven aan een printreclame.