
SwirlyMMS 1.2: voor iPhone firmware 2.0 en iPhone 3G
SwirlyMMS voor iPhone 2.0 en hoger is beschikbaar. Met de applicatie kun je MMS-berichten rechtstreeks naar de telefoon van iemand anders sturen, zonder internetverbinding.
SwirlyMMS voor iPhone 2.0 en hoger is beschikbaar. Met de applicatie kun je MMS-berichten rechtstreeks naar de telefoon van iemand anders sturen, zonder internetverbinding.
Apple heeft een tv-spotje voor de nieuwe iPod touch online geplaatst. Daarin staan vooral de mogelijkheden als spelconsole centraal.
De Britse toezichthouder ASA heeft Apple opgedragen een tv-commercial van de buis te halen. In het spotje wordt beweerd dat het gehele internet op de iPhone te bekijken is.
Sony heeft een nieuwe reclamecampagne, die deze keer wél da aandacht trekt: met oordopjes zijn het metronet van New York, Londen en Sydney nagemaakt.
Apple heeft drie nieuwe tv-spots op de website gezet, waarin de snelheid van 3G en de zakelijke functies van de iPhone centraal staan.
De eerste iPhone-koper ter wereld, Jonny uit Nieuw-Zeeland, blijkt onderdeel te zijn geweest van een reclamecampagne van Yellow Pages. Jonny kreeg $50 per uur en $1.000 zakgeld om zoveel mogelijk publiciteit te genereren.
T-Mobile is begonnen met een reclameoffensief voor de iPhone 3G, maar laat tegelijkertijd weten dat klanten die bij hen op de wachtlijst staan toch voor de deur zullen moeten liggen.
De Apple Store op Fifth Avenue in New York was de afgelopen uren omgebouwd tot een filmset. Apple zou er bezig zijn met het filmen van nieuwe producten, mogelijk van de nieuwe iPhone.
Microsoft is van plan om gebruikers die mobiele diensten gebruiken vaker met advertenties lastig te vallen. Dat geldt voor de Windows Live-software, maar ook voor gebruikers die via de browser Windows Live-diensten gebruiken.
Admob heeft gemeten waar iPhone-internetters vandaan komen. Het grootste deel (70%) komt uit de VS; Nederland zit met 1% op hetzelfde niveau als Brazilië, Italië, Canada en Mexico.
Ion interactive heeft met LiveBall een mobiel advertentieplatform ontwikkeld waarmee iPhone-bezitters na het klikken op een advertentie op een iPhone-geoptimaliseerde landing page terechtkomen.
Smaato introduceert op de beurs CTIA hun oplossing iSOMA, een mobiel advertentieplatform waarmee ontwikkelaars reclame in iPhone-software kunnen opnemen. Verschillende partners maken er al gebruik van.