Apple toont vanaf nu reclame in de Nederlandse App Store
Apple is begonnen met het tonen van reclames in de Nederlandse App Store. De advertenties verschijnen bovenin de zoekresultaten. De reclames verschenen eerder al in andere landen.
Apple is begonnen met het tonen van reclames in de Nederlandse App Store. De advertenties verschijnen bovenin de zoekresultaten. De reclames verschenen eerder al in andere landen.
Vandaag is het 35 jaar geleden dat Apple tijdens de finale van de Super Bowl de legendarische 1984-reclame uitzond. Er waren twijfels of dat wel moest gebeuren. Niemand kon toen nog beseffen dat dit de bekendste Apple-reclame ooit zou worden.
Apple bracht in 2018 weer een hele reeks reclamespotjes uit, om de producten te promoten. De nieuwste video is nu online te zien, maar we kijken ook nog even terug naar de meest indrukwekkende reclamespotjes van 2018.
Apple heeft twee korte docu's uitgebracht met portretten van mensen die mogelijk gered zijn dankzij de hartslagfuncties van de Apple Watch. De verschillende functies van de Apple Watch worden besproken en mensen delen hun verhaal hoe belangrijk de Apple Watch geweest is.
Apple heeft een nieuw reclamespotje, waarin de grootte van de nieuwe iPhone XS en XS Max onder de aandacht wordt gebracht. Een 'groeispurt' noemt Apple de toestellen.
Netflix heeft iets nieuws bedacht: tijdens het bingewatchen van je favoriete shows moet je altijd even wachten op de volgende aflevering. Een ideaal moment om even snel een promofilmpje af te spelen, denkt Netflix. Maar de abonnees zijn er niet blij mee.
Apple is geen officiële sponsor van het wereldkampioenschap voetbal. Maar toch zien we overal AirPods en Beats-koptelefoons van het bedrijf in beeld. Hoe doet het bedrijf dat toch?
In een nieuwe campagne genaamd Behind the Mac staan allerlei Mac-gebruikers centraal. In korte video's van ongeveer een minuut vertellen zij op welke manier zij hun Mac gebruiken.
Ben je benieuwd hoe de HomePod-reclame van Spike Jonze tot stand is gekomen? Een behind the scenes-video laat zien hoe deze bijzondere reclamespot is gemaakt. En eigenlijk vinden we dat die nog interessanter is dan het spotje zelf.
Een nieuw reclamespotje van Apple laat zien dat je met Face ID elk slot kunt openen. Nou ja, niet letterlijk. Maar het filmpje laat wel zien dat alles compleet uit de hand zou lopen als je alles met je gezicht zou kunnen openen.
Apple heeft zes korte video's gepubliceerd die de kracht van de iMac Pro laten zien. De video's zijn gemaakt door verschillende kunstenaars die ieder hun eigen kunstvorm in beeld brengen.
Apple heeft een extra lange HomePod reclame online gezet, geregisseerd door Spike Jonze. In de video speelt de Britse zangeres en danseres FKA Twigs een hoofdrol, die na een lange dag werken doodmoe thuis komt. Gelukkig is daar de HomePod, die haar met haar favoriete muziek aan het dansen zet.