'Reclame naar smartphones sturen werkt niet'
Reclame naar smartphones sturen als je op een bepaalde locatie bent, blijkt niet de werken. De toepassingen van beacons zijn daarom realistischer geworden.
Reclame naar smartphones sturen als je op een bepaalde locatie bent, blijkt niet de werken. De toepassingen van beacons zijn daarom realistischer geworden.
Een nieuwe reclame voor iPads laat zien dat je met de iPad Pro geen documenten meer hoeft te printen. In plaats daarvan onderteken je formulieren met de Apple Pencil.
Apple heeft een reeks nieuwe spotjes voor de AirPods geïntroduceerd waarin de muziek van Britse artiesten centraal staat. Desondanks zijn de oordopjes nog altijd slecht leverbaar.
In een nieuwe reclamecampagne voor de iPad Pro maakt Apple gretig gebruik van allerlei tweets van bestaande Twitter-accounts. Hierin wordt geklaagd over traag internet en computervirussen, maar de iPad Pro is volgens Apple overal het antwoord op.
In twee nieuwe reclames komt de Portretmodus van de iPhone 7 Plus voorbij. Dankzij deze camerastand wordt een kind en hond in de foto's uitgelicht, met mooiere foto's als resultaat.
Bij Instagram Stories krijg je voortaan reclames te zien tussen de Stories door. De 150 miljoen gebruikers bieden een nieuwe inkomstenbron voor Instagram.
Apple heeft een nieuwe Shot on iPhone-campagne, met kleurrijke foto's op billboards. In 'Color' zie je hoe levendig de kleuren zijn die je met de iPhone 6s-camera maakt.
De eerste zoekadvertenties in de App Store zijn live. Ze lossen echter niet het probleem op van vindbaarheid van apps en een betere zoekfunctie voor de App Store.
Google Maps heeft nu betere spraakbesturing, laat je beter navigeren in Street View en... krijgt binnenkort gesponsorde lokale zoekresultaten.
Apple heeft in twee nieuwe reclames de Touch ID-sensor en de 4K-camera van de iPhone 6s in het zonnetje gezet. Met een rolletje voor Neil Patrick Harris verbazen mensen zich over de kwaliteit van een filmpje over uien.
Apple is gestart met een reclamecampagne voor Apple Nieuws, om te zorgen dat meer mensen de app gaan gebruiken. Tot nu toe heeft Apple de app wat verwaarloosd, waardoor uitgevers gingen klagen.
Apple heeft het handelsmerk voor van de kenmerkende 'Think Different' slogan uitgebreid naar nieuwe producten. Zien we de slogan binnenkort terug, of is het simpelweg een maatregel om te voorkomen dat iemand anders de slogan gebruikt?