Nieuwe iPad-reclame: Change is in the Air
Apple heeft een nieuwe 'Change'-reclame uitgebracht voor de iPad Air 2. Er zijn vooral apps te zien die zakelijk gebruik laten zien.
Apple heeft een nieuwe 'Change'-reclame uitgebracht voor de iPad Air 2. Er zijn vooral apps te zien die zakelijk gebruik laten zien.
Tumblr is begonnen met de uitrol van mobiele advertenties. Het gaat om app-links waarbij je na een afbeelding of gif'je meteen kan kopen.
Apple heeft twee nieuwe reclames over de iPhone 6 en Continuity vrijgegeven. Jimmy Fallon en Justin Timberlake babbelen in Reservations.
Advertenties op iAd zijn nu ook te zien in Nederland en België. De reclamedienst van Apple was tot voor kort hier nog niet beschikbaar.
Apple heeft twee nieuwe reclamespots voor de iPhone 6 met Jimmy Fallon en Justin Timberlake uitgebracht, over formaat en camera.
Apple heeft de uitstekende cameralens van de iPhone 6 vakkundig weggestopt op productfoto's. Schamen ze zich toch een beetje ervoor?
Apple heeft reclamefilmpjes van de iPhone 6 online gezet. Maak kennis het met nieuwe toestel en bekijk hoe ze er van alle kanten uit zien.
Snapchat wil uitbreiden met commerciële functies. Via Snapchat Discovery kun je vanaf november kijken naar filmpjes en artikelen, gesponsord door merken.
Flipboard gaat vanaf september videoreclames in het sociale nieuwsmagazine vertonen. Chanel is een van de eerste adverteerders.
Apple is gestart met een nieuwe reclamecampagne voor de iPad, waarin ze benadrukken dat productiviteit, iWork en Office geknipt zijn. Op de iPad kun je pas echt je werk goed uitvoeren.
In de serie 'iPad Verse' laat Apple een Chinese elektroband en de organisator van een fietstocht aan het woord. Zij gebruiken hun iPad voor inspiratie en dingen organiseren.
iCulture organiseert in samenwerking met MobileMarketing.nl en Androidworld een onderzoek naar de houding van consumenten ten opzichte van mobiele advertenties en apps van merken. Doe je mee?