Slordige notities en rommelig bureau in nieuwste iPad-reclamespots
Apple's nieuwste reclamefilmpjes voor de iPad Pro gaan over notities maken en te veel rommel in je leven. De iPad Pro gaat er wat aan doen.
Apple's nieuwste reclamefilmpjes voor de iPad Pro gaan over notities maken en te veel rommel in je leven. De iPad Pro gaat er wat aan doen.
Een nieuwe reclame voor iPads laat zien dat je met de iPad Pro geen documenten meer hoeft te printen. In plaats daarvan onderteken je formulieren met de Apple Pencil.
In de nieuwste 'One Night'-reclamespotjes voor de iPhone 7 krijg je beelden te zien van Johannesburg, New York, Shanghai en Tokio.
In twee nieuwe reclamefilmpjes richt Apple zich op specifieke toepassingen van de portretmodus in iOS 10.1. De nieuwste cover van muziekblad Billboard werd zelfs helemaal gemaakt dankzij de portretmodus van de iPhone 7 Plus.
Apple heeft het reclamefilmpje 'Close Your Rings' online gezet, die je uitdaagt om de activiteitringen van de Apple Watch te vullen.
Apple heeft de fotoserie One Night Shot on iPhone in een reclamefilmpje gestopt, zodat je ze in HD kunt bewonderen.
Apple's bekende Super Bowl-reclamespot uit 1984 werd bijna afgelast. Toch won het daarna alle reclameprijzen.
Apple heeft nieuwe reclamespotjes voor de AirPods uitgebracht, waarin danser Lil Buck op auto's en gebouwen danst. Ondertussen demonstreert hij de belangrijkste functies van de AirPods.
Apple heeft een nieuwe reclamespot 'Take Mine', waarin de inwoners van een Grieks dorpje allemaal een portretfoto van de iPhone 7 Plus willen.
In een nieuwe reeks reclames wordt acteur en komiek Kevin Hart opgespoord. Kevin was zoek, maar na een speurtocht bleek dat hij al maandenlang aan het hardlopen is met zijn Apple Watch Nike+.
In een drietal video's met auteur George R. R. Martin promoot Apple de exclusieve iBooks-boekenreeks 'A Song of Ice and Fire'. Ook verscheen er een nieuwe Apple Watch-reclame waarin een nieuwe buitenactiviteit centraal staat.
Apple heeft twee nieuwe reclamespots uitgebracht, waarin de Apple Watch Series 2 centraal staat. De spotjes benadrukken dat de nieuwe Apple Watch voor actieve gebruikers die bijvoorbeeld surfen of fietsen een ideaal kerstcadeau is.