'iMessage is de doodsteek voor BlackBerry'
Het gaat slecht met BlackBerry's fabrikant RIM en Apple's net geïntroduceerde iMessage zou wel eens de doodsteek kunnen betekenen voor RIM. Het aandeel van het Canadese bedrijf stortte 37 procent in.
Het gaat slecht met BlackBerry's fabrikant RIM en Apple's net geïntroduceerde iMessage zou wel eens de doodsteek kunnen betekenen voor RIM. Het aandeel van het Canadese bedrijf stortte 37 procent in.
Volgens de Wall Street Journal brengt Apple nog dit voorjaar de witte iPhone uit. Apple wil niet zeggen welke operator de witte iPhone gaat verkopen. De bron van WSJ blijft echter onduidelijk.
De Wall Street Journal gaat losse kranten verkopen voor 2 dollar per stuk. Het idee is dat mensen na de gratis krant vanzelf een abonnement op WSJ gaan afsluiten.
News Corp, de uitgever van de Wall Street Journal, heeft aangegeven dat ze al 200.000 abonnees hebben voor de betaalde tabletversies.
Volgens All Things D gaat Apple op 2 maart de nieuwe iPad aankondigen. Ze baseren zich op meerdere bronnen.
Wall Street Journal meldt dat Apple werkt aan een nieuwe lijn iPhones die ongeveer de helft kleiner zijn dan de iPhone 4 en ook de helft goedkoper is. Het toestel wordt naast de iPhone 4 op de markt gebracht. Daarnaast overweegt Apple ook om de MobileMe-dienst gratis te maken.
Mediatycoon Rupert Murdoch was van plan met Digital Planet-project een revolutie te brengen als het om lezen van kranten op tablets gaat. Maar het project van News Corp blijkt op de lange baan te zijn geschoven, vanwege te hoge kosten en te weinig interesse bij uitgevers. News Corp was van plan om een digitale kiosk […]
Apple gaat mogelijk toch een iPhone aan Verizon leveren. In een aanvulling op een eerder artikel benadrukt Wall Street Journal dat het niet zomaar een CDMA-telefoon is.
Steve Jobs komt vanavond op het podium van D: All Things Digital, de technologieconferentie van The Wall Street Journal. Jobs had in 2007 een legendarisch optreden met Bill Gates, maar deze keer is Steve Ballmer namens Microsoft aanwezig.
Volgens insiders liggen de kosten voor een iAd-overeenkomst met Apple rond de 1 miljoen dollar. Bedrijven die vlak na de lancering van de dienst willen adverteren, kunnen een vraagprijs tot $10 miljoen verwachten.
De Wall Street Journal gaat een aparte Flash-vrije versie van de website maken. Ook de publieke radio (National Public Radio, NPR) gaat dat doen. Daarnaast maken ze een iPad-app.
CNN heeft een officiële iPhone-applicatie uitgebracht: CNN Mobile. Deze applicatie is alleen te vinden in de Amerikaanse App Store en kost $1,99. Dit is de eerste officiële nieuws-applicatie voor de iPhone waar geld voor wordt gevraagd.